Verzenden en Retourneren

 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?

Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat u deze heeft geplaatst. U kunt proberen zo snel mogelijk  contact met ons op te nemen, mocht het product nog niet verstuurd zijn, kunnen wij nog kijken wat we voor u kunnen doen.

Wat zijn de betaalmiddelen waar u gebruik van kunt maken?

Op dit moment accepteren wij iDeal, paypal, Creditcard, Bancontact, en Apple Pay.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De verzendtijd bedraagt 1-5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten zijn €4.50.

Boven de €50 betaalt u geen verzendkosten!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is geen enkel probleem, bij Beautyhair & zo kan er binnen 14 dagen na de factuurdatum (zie mail) geretourneerd worden. Volg dan onderstaande stappen.

- Stuur een mail naar info@beautyhairenzo.nl. Zet in je mail jouw gegevens, het factuurnummer en het artikel dat je wilt retourneren.
- Download het onderstaande herroepingsformulier, vul deze in en stuur deze samen met het artikel dat je wilt retourneren op naar:
Beautyhair & zo
De hennepe 266

4003 AL Tiel

De verzendkosten zijn helaas wel voor eigen rekening, wij raden u sterk aan het retours pakket met een track & trace code te versturen. Wanneer je het met een postzegel verzendt, is het eigen risico voor de verzender als het pakket zoekt raakt. Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. We raden aan het artikel in een luchtkussen envelop of brievenbusdoos te versturen, zodat het niet kan beschadigen. Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard.

* Zie voor de tarieven van PostNL: https://www.postnl.nl/tarieven/Brief/NL/0-20g?pst=sp-pnl-nav-verz-ql1-tarieven

Kapot item ontvangen:

Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item kapot gaat tijdens het transport. In dat geval kan je uiteraard altijd contact met ons opnemen door een mail te sturen naar: info@beautyhairenzo.nl. Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen dan een passende oplossing zoeken!

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stuur een mail via een formulier hieronder naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.